Pagina's

dinsdag 8 december 2015

Algemeen nieuws: Vernieuwde site Miquelli's Amerikablog



Jullie hebben natuurlijk gemerkt dat ik al enige tijd geen nieuw bericht heb geplaatst op deze site. Ik ben druk bezig geweest met reizen en het vernieuwen van dit blog, op dit moment is de lay-out van het blog bijna klaar en ga ik weer nieuwe berichten posten. De verhalen zullen wat anders worden dan anders, maar dat zien jullie vanzelf wel.

Enkele van mijn oude berichten zijn ook aangepast met nieuwe foto's en video's, dus misschien komen jullie daar ook nog wel wat leuke nieuwe dingen tegen.

De afgelopen tijd ben ik voor de 3e keer naar Las Vegas geweest, dus daar kunnen jullie veel nieuwe dingen van verwachten, maar ook heb ik samen met mijn vrouw Seattle in de staat Washington en de eilanden Oahu, Maui en Big Island van Hawaii bezocht. We hebben in prachtige hotels gezeten en overal heerlijk gegeten, er valt weer genoeg over te vertellen.

Voor 2016 staan reizen naar Californië (de kustlijn van Highway 1 met onder andere stops in San Francisco, Santa Cruz, Monterey, Pismo Beach, Santa Barbara, Newport Beach en San Diego) en New York op het programma en ik ben nog lang niet van plan om te stoppen met het reizen naar de Verenigde Staten, zolang het allemaal nog mogelijk is en kan natuurlijk.

Er staat dus weer genoeg op de plank om te gaan plaatsen hier op mijn blog, ik hoop dat jullie terug zullen blijven keren en van mijn berichten blijven genieten. Bedankt!

Hier alvast een voorproefje van wat komen gaat...