Pagina's

vrijdag 17 juni 2016

Algemeen nieuws: Terug van weggeweest!

Hallo iedereen!

Hebben jullie mij gemist? Ik ben er weer hoor, terug van weggeweest!

WTC.NL-World Ticket Center. Wat uw reisplannen ook zijn!

Er zal weer veel nieuwe content op mijn blog gaan verschijnen, alleen zullen de artikelen er anders uit gaan zien. Ik zal namelijk veel minder tekst gaan schrijven en vooral foto's en filmpjes plaatsen, een foto zegt namelijk meer dan 1.000 woorden heb ik mij laten vertellen. Hoeveel meer zou een filmpje dan zeggen?

Natuurlijk blijf ik wel inleidingen schrijven bij elke post, maar er zal dus vooral veel getoond worden middels foto's en filmpjes. Het eerste bericht in nieuwe stijl zal vandaag om 14:00 uur live gaan!

Ik hoop dat jullie mijn blog zullen blijven bezoeken en dat jullie veel plezier er aan beleven en inspiratie opdoen voor jullie komende reizen en dromen!

Miquelli