Pagina's

maandag 25 december 2017

Activiteit: Christmas in Little Italy Store - New York City, New York

Activiteit: Christmas in Little Italy Store
Adres: 133 Mulberry St, New York, NY 10013, Verenigde Staten



Middels deze weg wil ik iedereen hele fijne kerstdagen wensen! Bedankt dat jullie in het jaar 2017 mijn blog zijn blijven lezen en ik hoop dat jullie terug zullen blijven komen. Ik ben voor de komende tijd nog lang niet uitgeschreven en ik hoop in de toekomst nog veel nieuwe Amerikaanse ervaringen op te mogen doen welke ik daarna met jullie zal delen. Geniet van deze tijd van het jaar, maar ook van alles wat komen gaat. Ik wens iedereen een fijn uiteinde en een reislustig 2018! 

Onderstaande foto's heb ik gemaakt van de kerstwinkel Christmas in New York in de wijk Little Italy van New York City. Ik heb daar een paar leuke kerstversieringen en kerstballen gekocht, welke nu in mijn Amerikaanse kerstboom hangen. Het was een prachtige winkel en een echte aanrader voor de kerstliefhebber. Helaas lees ik op verschillende Internetsites dat de winkel inmiddels permanent gesloten is, maar de bijbehorende website www.christmasandcity.com is echter wel nog in de lucht.