Pagina's

zondag 12 september 2021

Activiteit: Circle Line Sightseeing Cruises - New York City, New York

 Activiteit: Circle Line Sightseeing Cruises
Adres: 83 North River Piers, W 42nd St, New York, NY 10036, Verenigde Staten


Een van de activiteiten, tijdens mijn eerste verblijf in Amerika, was het bezoeken van het Vrijheidsbeeld en Ellis Island. Om bij deze bezienswaardigheden in New York City terecht te komen heb ik gebruik gemaakt van de diensten van Circle Line Sightseeing Cruises. Tickets voor de tour per boot kostten destijds, in het jaar 2006, nog maar $ 11,50 en deze kochten we gewoon aan de kassa bij de North River Piers. Ik vond het super om met de boot vanuit de haven te varen naar een van de bekendste bouwwerken ter wereld en heb erg van de activiteit en het uitzicht op de skyline van Manhattan genoten. 

Jullie hebben eerder al kunnen lezen over mijn bezoek aan het Vrijheidsbeeld en Ellis Island, maar hieronder kunnen jullie de ontbrekende foto's bekijken die ik op en vanaf de boot heb gemaakt.