Pagina's

vrijdag 24 juli 2015

Nieuw YouTube-Kanaal met mijn bezochte (Amerikaanse) Hotelkamers




HotelRooms YouTube-Kanaal

Afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het opzetten van een nieuw YouTube kanaal. Op dit kanaal heb ik allerlei filmpjes gezet van de hotelkamers welke ik samen met mijn vrouw door de jaren heen heb bezocht. Het is door de jaren heen met verschillende camera's gefilmd dus sommige filmpjes zijn wat beter qua kwaliteit dan de ander. De filmpjes van de Amerikaanse hotelkamers zijn allemaal van een goede kwaliteit.


Er staan onder andere filmpjes op van onze hotels en hotelkamers in:

New York
Orlando
Miami
Chicago
San Francisco
Las Vegas
Washington D.C.
San Diego
Seattle
Waikiki
Honolulu
Maui
Big Island
Anaheim

Daarnaast staan er ook filmpjes op van het Atlantis The Palm hotel in Dubai en Atlantis Paradise Island in de Bahama's.

Verder natuurlijk ook allerlei hotels uit Nederland, Duitsland, Belgiƫ, Luxemburg en een aantal andere Europese landen.

Het zou leuk zijn als jullie Abonnee worden van het kanaal.

Het kanaal heet HotelRooms en jullie kunnen het hier vinden:

HotelRooms YouTube-Kanaal