Pagina's

zondag 11 februari 2018

Activiteit: Dave & Buster's - Honolulu, Hawaii

Activiteit: Dave & Buster's
Adres: 1030 Auahi St, Honolulu, HI 96814, Verenigde Staten


Op een van de avonden tijdens mijn verblijf in Honolulu ben ik naar Dave and Buster’s geweest. Dave and Buster’s is een arcadehal  waar je allerlei verschillende digitale spellen kunt doen. Wanneer je de spellen goed doet en een hoge score haalt krijg je vervolgens tickets uitgereikt. Met deze tickets  kun je sparen voor een of meerdere prijzen  uit de cadeauwinkel. Het is voor een deel te vergelijken met Circus Zandvoort in Zandvoort. Naast de speelhal is Dave & Buster’s echter ook een restaurant en bar. Je kunt er dus eten en drinken en vervolgens spelletjes spelen om tickets en prijzen te winnen. De eerste vestiging van Dave and Buster’s werd in 1982 geopend in Dallas, Texas. Het is door de jaren heen uitgegroeid tot een keten van meer dan 80 verschillende vestigingen in Amerika en ik ben al naar een aantal locaties van de zaak geweest

De vestiging van Dave and Buster’s in Honolulu bezocht ik op een avond nadat ik eerst was wezen dineren bij het Italiaanse restaurant Buca di Beppo, welke zich naast de arcadehal bevond. Met een meer dan volle maag liep ik de zaak binnen en was klaar om een flink aantal spellen te gaan spelen. Vooraf was ik met een nieuw e-mailadres lid geworden van het rewards programma van Dave & Buster’s en vanwege dat feit werd me de mogelijkheid aangeboden om voor $ 10,00 een bedrag van $ 20,00 gestort te krijgen op mijn Power Card. Ik had het pasje welke ik tijdens mijn eerste bezoek aan Dave and Buster's had gekregen meegenomen en die kon ik ook opwaarderen. Nadat het opwaarderen gelukt was kon ik gaan beginnen met spelen. Alle games hadden een verschillende prijs, dus het was goed opletten welke spellen  binnen de $ 20,00 pasten. Ik had wederom het gevoel dat spellen die de meeste tickets opleverden ook het meeste geld kostten om ze te spelen.

Ik speelde een aantal verschillende spellen, waaronder airhockey en Jurassic Park (welke beiden geen tickets opleverden), Ice Age, Gold Fishin’, Wheel of Fortune, The Simpsons Soccer en Ring of Fire. Er hing een fijne, relaxte en gezellige sfeer in de speelhal en ik vond het heel erg leuk om de spellen te spelen. Uiteindelijk kwam ik echter toch vrij bedrogen uit met het aantal tickets dat ik bij elkaar had gespeeld. Het aantal gewonnen tickets was wederom lang niet genoeg om iets leuks voor te krijgen, zelfs niet met alle punten welke ik reeds op mijn Power Card geregistreerd had staan. Ik besloot daarom dan maar wederom om de tickets op mijn kaart bij te laten schrijven en de volgende keer in te leveren. In het totaal ben ik een klein uurtje bij Dave and Buster’s in Honolulu geweest en ik heb me er goed weten te vermaken. De spellen zijn leuk en afwisselend om te spelen, maar voor de tickets moet je het niet doen, want het blijft goedkoper om de spullen gewoon in de winkel te kopen.