Pagina's

zaterdag 12 april 2014

Amerikaans restaurant Nederland: Cinnabon World Famous Cinnamon Rolls - Rotterdam Alexandrium

Amerikaans restaurant Nederland: Cinnabon World Famous Cinnamon Rolls
Adres: Watermanweg 341, 3067 GA Rotterdam




Sinds een aantal maanden is de Amerikaanse keten Cinnabon ook te vinden in Nederland. Vandaag 12-4-2014 ging ik eens een kijkje en een hapje nemen bij de vestiging van Cinnabon in het winkelcentrum Alexandrium in Rotterdam.

Wat bij aankomst gelijk opviel was dat het niet echt druk was in de winkel. Er zaten slechts enkele mensen aan de tafeltjes. We bestelden een Chocobon, de Cinnabon Stix en een chocolade cupcake als eten en een frisdrank en een Mochalatta Chill als drinken. Helaas was de Mochalatta Chill niet meer op voorraad, terwijl ik me daar zo op had verheugd. Toen besloot ik maar een kleine cappuccino te nemen.

We gingen aan een tafeltje zitten van het zo goed als nieuwe "restaurant" en kregen het eten al snel aan tafel. Helaas moest ik wel nog even op mijn cappuccino wachten, deze werd enkele minuten later gebracht. Het smaakte allemaal precies zoals we Cinnabon vanuit Amerika kennen, heerlijk!

Al met al was het ondanks dat mijn favoriete drankje niet op voorraad was en de late levering van de cappuccino toch wel een leuke ervaring, voor even hadden we het gevoel in Amerika te zijn. Ik kan het iedereen die van cinnamon rolls houdt en aan het winkelen is in Alexandrium dan ook aanraden om even bij Cinnabon langs te gaan.