Pagina's

maandag 14 april 2014

Restaurant: Hotdog on a Stick, Citadel Outlets - Commerce, Californië

Restaurant: Hotdog on a Stick
Adres: 150 Citadel Dr. Sp.# FC D-2, Commerce, CA 90040, Verenigde Staten



Een van mijn favoriete tv-series is Two and a half Man en dan eigenlijk vooral de seizoenen waarin Charlie Sheen de hoofdrol speelt. In een van de afleveringen van de serie gaat Jake (het zoontje van Alan Harper) naar een vestiging van Hot Dog on a Stick in een mall en dat maakte mij nieuwsgierig. Wanneer ik namelijk in Amerikaanse series een keten van een restaurant langs zie komen waar ik nog nooit ben geweest dan ga ik er altijd meer informatie over opzoeken om te kijken of het ook iets is voor onze volgende vakantie om naartoe te gaan.

Dit had ik dus ook met Hot Dog on a Stick. Ik vond het erg grappig om zo'n corndog op een stokje te zien en het leek me ook erg grappig om er eens een te proberen. Over de smaak had ik toen nog niet eens nagedacht.


Ik was dus op zoek naar een vestiging van Hot Dog on a Stick en gelukkig bleek er een in de Citadel Outlets van Los Angeles te zitten. Eenmaal aangekomen bij de plaats van bestemming ging er gelijk een grappig gevoel door me heen. De medewerkers van de zaak hadden precies dezelfde outfit aan als tijdens de aflevering van Two and a half Man. Een grappig rood, wit, blauw, geel gestreept hoedje en een bijpassende polo met een korte blauwe broek.

We hadden kortingscoupons voor een gratis lemonade bij de bestelling van een hotdog on a stick en besloten deze er dus ook bij te nemen. Je kon kiezen uit 3 verschillende soorten lemonade, wij kozen voor de normale Fresh Squeezed Lemonade en het was echt heerlijk verfrissend zo in de hitte van Los Angeles. De bijbehorende hotdog on a stick smaakte ook heel erg goed, zo goed zelfs dat we er later nog een bestelden! Het is echt weer iets aparts van Amerika, maar daarom hou ik er ook zo van! Heerlijk!